Előfordulhat olyan élethelyzet, amikor anyagi vagy egyéb körülmények (hosszú utazás, magánéletbeli problémák, cég jogi értelemben vett átalakulása stb.) miatt ideiglenesen ön nem tudja határidőre kiegyenlíteni a szolgáltatási díjat.

Mivel nem szeretnénk megbízható ügyfeleinket csak azért elveszíteni, mert ideiglenesen problémái támadtak (és ezzel ügyfeleinket még rosszabb helyzetbe hozni), ezért lehetőséget biztosítunk arra, hogy bizonyos feltételekkel ön a díjfizetést elhalassza. A halasztás időtartama alatt önnek teljes értékű szolgáltatást nyújtunk, mintha a szolgáltatási díjat már kiegyenlítette volna.

 

Feltételek:

- A díjfizetés elhalasztását ügyfelünknek kell kérvényezni írásban, vagy elektronikus úton (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) ügyfélszolgálatunk felé.
- A kérelmet kérjük még azelőtt juttassa el hozzánk, hogy a díjtartozás miatt a szolgáltatás korlátozás alá kerülne. Amennyiben a szolgáltatás már korlátozásra került, úgy már nem tudjuk elfogadni a díjfizetés elhalasztásának kérelmét sem!
- A kérelemben nem kell indokolnia, hogy miért kéri a díjfizetés elhalasztását, azonban azt kérjük írja meg, mely az a legvégső időpont amikor teljesíteni tudja a díjfizetést. A maximális határidő a szolgáltatási időszak kezdetétől számítva 60 nap.
- A díjfizetés elhalasztása egy évben maximum egy alkalommal kérhető.
- Fenntartjuk a jogot, hogy a beérkező kérelmet esetlegesen (legvégső esetben) elutasítsuk.

 

Nem kérheti díjfizetés elhalasztását azon ügyfelünk, aki:

- új, belépő ügyfél és legalább 3 havi szolgáltatási díjat még nem egyenlített ki,
- adott évben már egy korábbi alkalommal kérte a díjfizetés elhalasztását,
- adott évben már egy alkalommal díjtartozás miatt a szolgáltatást korlátoznunk kellett,
- korábban díjfizetés elhalasztását kérte, azonban azt a megadott, legvégső határidőig nem egyenlítette ki,
- szolgáltatási szerződése valamely fél részéről felmondásra került.

 

Részletfizetési igény

Sajnos adminisztrációs okokból nem tudunk lehetőséget biztosítani részletfizetési kérelmeknek.
Amennyiben éves díjfizetéssel egyenlíti ki számláját, úgy részletfizetés helyett a havi, vagy negyedéves díjfizetésre való átállást javasoljuk. A havonta fizetendő szolgáltatási díjak tovább már nem részletezhetők.

 

 

 

Információ

  Tel.:+36 70 5583040
E-mail: info@logosnet.hu

Ügyfélkapu

HelpDesk

Tippek

Webstatisztika

Használd webstatisztikánkat honlapod látogatottsági méréséhez. Weboldalad statisztikájának eléréséhez írd be a böngésző címsorába a domain neve mögé: "/webstat". pl.: http://logosnet.hu/webstat
Webstatisztikádat jelszóval is levédheted az illetéktelen kíváncsiskodók elől...