Ha ön egyáltalán nem, vagy gyakran nem kapja meg az ön címére feladott elektronikus leveleket, annak általában a túl szigorúra állított spam-szűrő vagy vírusírtó az oka.

Kérjük az admin panelen a problémás mailfiók esetében állítsa be alacsonyabb szintre a spam-szűrőt, esetleg ideiglenesen kapcsolja ki a vírusírtót, és küldjön az e-mail fiókjára tesztüzenetet.

A SpamAssassin levélszemét-szűrő beállításairól egy kis segítséget ide kattintva kaphat.

Ha így sem kapja meg az e-maileket, akkor kérjük jelezze ezt online hibabejelentő oldalunkon keresztül és segítünk a hiba elhárításában.

Információ

  Tel.:+36 70 5583040
E-mail: info@logosnet.hu

Ügyfélkapu

HelpDesk

Tippek

Fokozott biztonság

Tárhelyed biztonságáról mentési protokollunk gondoskodik. Az egyes tárhelyekhez tartozó valamennyi adatról (tárhely tartalom, e-mail fiókok, adatbázisok, beállítások) teljes mentés készül minden nap amely fizikálisan egy másik szerveren tárolunk. A tárhelyhez tartozó adatokat kérésre, díjmentesen, 1 órán belül visszaállítjuk!