Ha úgy érzi, önnek nincs díjtartozása és ennek ellenére nem érhető el a weboldala és/vagy a webmail és admin felület, úgy írjon nekünk üzenetet az Online hibabejelentőn keresztül, vagy telefonon a 30/771-7880-as számon. A lehető leghamarabb megpróbáljuk a hibát elhárítani.

Amennyiben önnek (a tárhelybérleti időszak kezdetétől számított) 30 napon túli díjtartozása van, akkor sajnos elképzelhető, hogy a szolgáltatási szerződés 3.6 pontja értelmében korlátoztuk weboldalának elérését.

Ebben az esetben arra kérjük, hogy a lehető leghamarabb rendezze tartozását és a befizetést igazoló sárga csekk feladóvevény, vagy átutalási/befizetési banki bizonylat másolatát scannelve, e-mailen a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. mailcímre küldje el.
A levél érkezését követően 1 órán belül újraaktiváljuk tárhelyét.

Ha díjtartozása a 45 napot meghaladta és önnel nem sikerült felvennük a kapcsolatot, akkor feltételezzük, hogy szolgáltatásunkra önnek nincs szüksége, ezért a tárhelybérleti szerződést szolgáltatói oldalról automatikusan felmondjuk, erről postai úton is értesítjük.

Tájékoztatjuk, hogy a tárhely újraaktiválásakor rendszer aktiválási díjat számolunk fel, mely megegyezik a választott tárhelycsomagjának megfelelő egy havi díjjal.

Információ

  Tel.:+36 70 5583040
E-mail: info@logosnet.hu

Ügyfélkapu

HelpDesk

Tippek

Éves díjkedvezmény

Ha biztos vagy abban, hogy tárhelyed hosszabb időre fent kívánod tartani, válasszd az éves díjfizetési lehetőséget, így 2 havi tárhelybérleti díjat megtakaríthatsz!